KUNDVÅRD.
ATT SÄLJA EN GÅNG TILL EN KUND ÄR BRA, ATT SÄLJA FLERA GÅNGER TILL SAMMA KUND ÄR BÄTTRE.
Det är så mycket billigare att sälja till en gammal kund än att få en ny att börja handla. Trots det lägger de flesta företag mycket mer resurser på att få in nya kunder när det vore så mycket enklare att behålla de man har och få dem att köpa mer och oftare.
Om du som säljare bryr dig om dina kunder kommer du inte bara kunna sälja mer till dina befintliga kunder utan också få in referenser till nya kunder som vill köpa dina tjänster/produkter.
Runt 70-80 % av kunderna som slutar handla gör det för att de upplever att de inte är viktiga för säljaren. Här behövs det en strategi för hur du skall ta hand om dina kunder och vårda dom på bästa sätt.
I DEN HÄR KATEGORIN KOMMER DU BLAND ANNAT ATT LÄRA DIG:
- Hur du tar hand om dina befintliga kunder
- Hur du bemöter en missnöjd kund
- Varför bra service gör att kunder köper
3 AV 5 VIDEOS I DEN HÄR KATEGORIN:
VAD ÄR BRA SERVICE?
5 SÄTT ATT TA HAND OM DINA KUNDER
VAD HÄNDER NÄR KUNDEN HAR KÖPT?
ETT MEDLEMSKAP SOM ÖKAR DIN FÖRSÄLJNING.
Öka din försäljning med en av Europas bästa säljtränare, Mikael Arndt. Få tillgång till allt du behöver veta om försäljning i ett online bibliotek med över 500 videos. De bästa säljarna vet att det krävs träning för att bli bäst och att det alltid går att sälja ännu mer.
HAR DU NÅGRA FRÅGOR?
FYLL I FORMULÄRET SÅ RINGER MIKAEL UPP DIG!